*** Gaming Nařízení v Českém ***
005a - /capturelimit všech zápasů je stanoven na 5 v CTF a na 8 v Elimination.
005b - /timelimit všech zápasů je stanoven na 20.
006 - FPS bude limitováno na 125 na všech oficiálních ligových serverech.
007 - Zápasy jsou hrány ve formátu 4v4.
008 - Pokud hráč chybí na zápas, tým chybějícího hráče musí přesunout zápas, zápas je ukončen.
009 - Ukončený zápas, z jakýchkoliv důvodů skrze League Staff, musí být přesunut na jiný termín oběma týmy v následujících čtyřech dnech od oficiálního data.
010 - Pokud nějaký oficiální zápas není odehrán v následujících čtyřech dnech po původním datu, bude po rozhodčím vynucen zákaz.
011 - Pokud se zápas neodehraje v následujících čtyřech dnech z důvodu absence jednoho z týmů, druhý tým může požadovat „totální zákaz“ v Matches' Complains Forum nebo rovnou u rozhodčího neodehraného zápasu.
012 - Oficiální zápas Team A vs Team B je hrán na 2 zápasy – 2 mapy: mapa Týmu A a mapa Týmu B.
013 - Pokud oba týmy vybraly stejnou mapu, hrají se dva zápasy na stejné mapě.
014 - Vybraná mapa musí být na oficiálním Map List, BUĎTE OPATRNÍ, každý gametype má svůj MapList.
015 - Pokud je zápas skutečně hrán na mapě, která není v Map List, žádost o uzavření zápasu můžete podat v Matches' Complains Forum.
016 - Pokud je uzavření zápasu zaručeno až po odehrání daného zápasu, oba týmy mají 4 dny na přesunutí termínu daného zápasu, pokud se tak nestane, po upršení 4 dní bud epožadován vynucený zákaz.
028a - V CTF tournamentech jsou Ligové Body rozdány takto :
30 bodů- Vítězství ve Finálovém zápase.
26 bodů- Remíza ve Finálovém zápase.
26 bodů- Vítězství v Semifinále.
24 bodů- Vítězství ve Čtvrtfinále.
23 bodů- Remíza v Semifinále.
23 bodů- Vítězství v Náhlé Smrti : Pokud tým vyhraje 3. hru playoff.
21 bodů- Porážka v Náhlé Smrti : Pokud tým prohraje svou 3. playoff hru.
21 bodů- Remíza ve Čtvrtfinále.
20 bodů- Vítězství : Pokud tým vyhraje zápas.
19 bodů- Vítězství opuštěním : Pokud tým vyhraje díky opuštění protivníka.
15 bodů- Vítězství úplným opuštěním : Pokud tým zvítězí díky úplnému zrušení zápasu od protivníka.
13 bodů- Remíza : Pokud tým vyhraje 1 mapu ze zápasu.
10 points- Porážka ve Finálovém zápase..
8 bodů- Porážka v Semifinále..
5 bodů- Porážka ve Čtvrtfinále..
3 body- Porážka : Pokud tým prohraje zápas.
2 body- Capture v Semifinále nebo Finále.
1 bod- Capture : Pokud tým skoruje vlajku.
0 bodů- Capture během Náhlé Smrti : Pokud je vlajka skorována během Náhlé Smrti v playoff zápase.
0 bodů- Porážka opuštěním : Pokud tým opustí zápas.
028b - Na Elimination turnaj, Ligové body :
20 bodů- Vítězství ve Finále.
15 bodů- Vítězství v Semifinále.
14 bodů- Vítězství úplným opuštěním : Pokud je daný zápas zrušen protivníkem.
10 bodů- Vítězství.
10 bodů- Vítězství opuštěním.
5 bodů- Porážka ve Finálovém zápase..
3 body- Porážka v Semifinále..
2 body- Porážka.
1 bod- Vítězné kolo.
0 bodů- Kolo v Náhlé Smrti : Pokud je kolo vyhráno během Náhlé Smrti v playoff zápase.
0 bodů- Porážka opuštěním : Pokud tým opustí daný zápas.
037 - Oficiální Ligové servery mají 20 volných míst na zápasy. Pokud je 8 hráčů (4v4) připraveno na zápas a rozhodčí je připraven zápas sledovat, zeptá se ostatních hráčů, aby se odpojili. Žádní spectatoři nejsou povoleni s výjimkou oficiálních rozhodčích. Pokud jsou na serveru pouze hráči (8) a rozhodčí, nastaví server na /maxclients 9 ( nebo více, pokud je přítomno více rozhodčích nebo adminů) a /map_restart. Zápas může začít.
038 - Pokud se během zápasu hráč náhle odpojí, všichni hráči se musí okamžitě přestat pohybovat. Tým, kterému chybí hráč může přivést náhradního hráče. Pokud hráč reconnectne po několika minutách, rozhodčí může pomocí příkazu /callvote timelimit přidat minuty chybějící kvůli odpojenému hráči. Nebo může být zápas restartovaný, pokud rozhodčí a oba týmy souhlasí.
039 - Všichni hráči musí poslouchat nařízení rozhodčího. Pokud nějaký hráč nerespektuje rozhodnutí rozhodčího během zápasu, tento rozhodčí může požadovat trestné body pro pravidla porušujícího hráče.
040 - I když jsou rozhodčí vybíráni, aby byli féroví, pokud nějaký hráč zaznamená porušení pravidel ze strany rozhodčích nebo zneužívání moci, může si stěžovat v Matches' Complain Forum nebo přímo soukromě u Administrátora nebo Moderátora.
041 - Pokud skončí playoff zápas remízou, tým s nejvíce skorovanými vlajkami je kvalifikován. Pokud je počet vlajek stejný. zápas Náhlé Smrti bude odehrán.
Tento zápas Náhlé Smrti je hrán na /capturelimit 1. Mapa je náhodně navržena rozhodčím a měla by být přijmuta oběma týmy.
Mapa náhlé smrti NEmůže být jedna z předešlých dvou odehraných.
Mapa náhlé smrti MUSÍ být stejná, pokud oba týmy vybraly stejnou mapu.
Vlajka skorovaná během zápasu Náhlé Smrti nebude počítána do ligového bodování.
044 - Každý tým má možnost zrušit zápas a odejít, pokud respektují soupeře. Každé opuštění během zápasu pramení automaticky k vítězství druhého týmu. Všechny skorované vlajky jsou počítány do ligového bodování pro oba dva týmy. Opouštějící tým prohrává opuštěním a zbývající klan vítězí opuštěním.
045 - V zápase Team A vs Team B, na mapě Teamu A, Team B vybírá teamové barvy, na mapě Teamu B, Team A vybírá barvy. Pokud jsou Team A a Team B z různých kontinentů, mapa Teamu A bude hrána na kontinentálním serveru Teamu B a mapa Teamu B bude hrána kontinentálním serveru Teamu A.